Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 1, 2010

Tokyo Cinderella Story

Feeling feeling cinderella kejap pepetang ni...

Tingin nak jadi Cinderella tapi tak kesampaian
[takde anak raja nak kat haku... hohoho]
ade sesape yang boleh pinjamkan fairy godmother kat aku??


Balik pada motip asal...
Korang ingat tak citer ni..
citer yang paling femes masa aku sekolah menengah dolu..


citer ni la yang paling mengusik jiwa romantis aku yang suci murni nih
[tambah part si Takagi yang hensem tu.. ahaks! Tak tahan....]

Kerul dan Rehan
korang jangan buat2 lupa lak citer ni yer..
pasal nak tengok citer ni
kita tergedik2 nengok TV kat dewan makan
[bukan nak menggedik kat cupin & the geng yek!]


tadi gi search kat youtube
jumpa la intro citer ni
jap gi nak donload la
nak buat ringtone.... layan jiwa karatz!!!!!!!

6 comments:

izzah said...

dulu banyak citer jepun main kat TV..skang zaman korea plak..but still suka layan 2-2...

Me said...

syanie!! kenapa eden menjadi mangsa.. hakikatnya MEMANGpun.. hahahhah (dewan makan baru gitew)

rATu kEBaYA said...

tak pernah tgk citer ni..

SYANI said...

Kerul,
kalau hang tak mengaku aku sekeh kepala hang!

SYANI said...

izzah,
japanese, korean, taiwanese... semua layan!!!

SYANI said...

Ratu Kebaya
rugi ooo tak tengok citer ni!!