Tuesday, July 27, 2010

Berita Gumbira Untuk Aku & Kengkawan

Oh.. oh.. kalau dah hujung bulan
apakah berita yang paling gumbira untuk kita semua???
Ya betul!!!! GAJI time ma....
Sape yang tak gumbira, tu maybe ade fius terbakar kot dalam otak dia
hormon tak berfungsi..hehehe

Korang dah dapat gaji ke??
Kitaorang ni selagi tak cukup bulan
jangan harap le nak terima
tapi..tapi..tapi... 
walaupun dah berpuluh kali terima gaji
tapi untuk tahun ini
inilah yang paling gembira
sebabnya... INCREMENT!!!!!!!!!  
[sebesar2nya nak tulis kalau boleh]


Yes!.. yabedabedu
kitaorang dapat increment bulan ni
walopun idak le sebanyak kamu..kamu..kamu orang
tapi ianya amat bermakna untuk aku & kengkawan
ate..[speking Perak jap] dah berapa tahun keme tak dapat naik gaji
aku rasa sejak aku keroje sini baru sekali teman merasa, yong!

time-time macam ni tetiba rasa sayang nak tinggal opis
tapi sekali kena maki hamun hamjadah tu semua
serta merta rasa nak blah dari opis tu..
adoyai!

1 comment:

fikaryna said...

wah..bestnya..mau makan banyak la ni n sedap2 nak meraikannya..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...