Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 29, 2010

Mama Papa Ning Baizura

Semalam masa tengah drive sambil dengar radio panas
tetiba kuar le satu lagu
rentak agak catchy
tapi pada aku liriknya tah apa-apa
kelakar pun ade [sampai dalam hati terdetik sape la punya lagu bodoh ni]
bila dah habis, baru la si DJ tu kabo
penyanyinya si Ning Baizura



Ning Baizura??? Awat la dia boleh nyanyi lagu bodoh camtu ek???
Lagipun tak sesuai la lagu tu dengan dia
Tajuk lagu pun Mama Papa
adoi... sape la cipta lagu ni?
yang paling aku benci dengar tang korus tu..
korang cemana???

** Kalau Stacy yang nyanyi mahap sikit kot??

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tak dengar lagi..

Ayen Giggs said...

Saya pun x dengor lagi,huhu...

SYANI said...

Elissmie & ayen
Pi la dengar.. pastu citer kat sini. hehehe