Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 7, 2010

Punca-Punca Kenapa Gagal Matematik

Matematik... oh matematik
[salah satu subjek feveret aku masa kat sekolah ngan matriks]

Sapa yang tak terer maths boleh pi belajo dengan Cikgu Isza.. sure korang terer jawab soalan

Aku tak penah fail maths tau.. atas2 pagar tu pernah le merasa...
[itu pun masa fom 2 sebab malas belajo..kih!kih!kih!]

Ce korang tengok punca-punca kenapa budak2 sekarang gagal maths...







kalau cenggini, cikgu pun boleh pengsan....
[sebongok2 aku pun tak sampai hati la pulak aku nak jawab macam tu...]

4 comments:

queen said...

ahaha..ade je org jawab gitu kot...

izzah said...

hahahaha...
bebetul budak nie..
gilos ker ape?
ni kes sajer nak bagi cikgu saki hati nih..
huhuhu..

fikaryna said...

hehe..mmg klaka..nih bijak campur kreatif..tapi kalau jaweab dalam exam mmg nak fail la tuh..huhu..

cik fiza said...

tumpang lalu:)
funny giler kalau jawab cmni.. kalau cikgu pemeriksa tgk jek terus bagi telur ayam :P