Thursday, July 22, 2010

Tak Tentu Arah Bila Lelaki Hensem Duduk Berjiran

Korang pernah tak duk berjiran dengan orang2 hensem
Sure hari2 nak duk kat luar rumah je skodeng dia keluar masuk rumah
[Eceh... macam ade pengalaman je yek!]
Ekceli ade la jugak ... sampai rindu-rinduan jadi kenang-kenangan
Heh.. dia takde nya nak pandang aku nih...

Tapi kalu dia senyum atau tegur aku ni
tetiba rasa berada di awang-awangan...
gatal sungguh... tapi itu dulu-dulu
zaman anak dara sunti suci murni
la ni dah kawen takde la sampai skodeng
tapi kalau jumpa mamat hensem sure tengok tak lepas punya
[en somi sila jangan jeles okeh... u pun kalau tengok fomfuan cantik pun sampai juling bijik mata..]
la ni mamat hensem sebelah rumah tu pun dah pindah tak tau kemana
skodeng en somi sorang dah le....

Tapi kalau dapat jiran cam hero hindustan
maunya tak tentu arah cam fomfuan2 dalam video ni.
layan........


-suka la tengok si Salman Khan dalam vid ni.. nampak macho jer kan???

** Kat rumah aku takde pun mamat hensem untuk tengok... terpaksa la labelkan  laki sendiri sebagai  yang terhensem kat lorong rumah aku.. ahaks!
[Kembang la vontot en somi..]

1 comment:

Me said...

hehehhehe... syani... eden skang sgt berjiran dgn jejaka yg hensem n BUJANG... kerja n kewangan sgt mantop... beli rumah besar tapi dok sorang2.. confuse..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...