Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 21, 2010

Banci Penduduk: Sudahkah anda???

Skemanya tajuk... wakakaka

Malam Jumaat lepas, tengah aku & anak2 berselerakan seluruh rumah, tetiba ade pulak orang bagi salam. Jenguk2 kat luar rupanya ade sorang kakak ni kat pagar rumah. Aku ingatkan orang nak ajak pi kenduri, rupa2nya kakak tu nak datang banci. Cit!!

Kakak ni datang malam2 la pulak. Dah le rumah aku rupa tongkang pecah. Tapi dia kata tak pe la sebab kalau kakak datang siang rumah takde orang pulak. [Betui jugak!!]. Aku tanya dia esok tak leh ke?? Tapi kata kakak tu dia nak siapkan malam tu jugak sebab esoknya dah nak hantar report tu.
Proses intevieu tu tak lama pun.. dalam 10 minit je..  dia pun tanya yang patut2 je pun. Lain semua dia isi kemudian. Finally sebagai tanda sudah dibanci dapat sudah kad banci... Korang pulak dah kena banci ke???


2 comments:

Eliss said...

tak dibanci lagi aku ni.lagi satu bila nak isi online maklumat kod2 tu tak tahu plak...kena call toll free tu leceh laa...

Queen said...

belum lagik..tunggu jugak..huhu