Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 21, 2010

Tak Serik-Serik dengan Gimnastik

Adoi.. anak -anak aku ni..
dah tak larat nak larang
jangan bergayut cam monyet kat ampai kain aku
dah 2 kali dah ampai kain aku tu rebah ke tanah
siap dah bengkang bengkok besinya
yang melendut lak usah citer

bila dah kena marah sebab bergayut
depa buat stunt lain pulak
kali ni main kat besi bawah pulak

sampai terbaring2 bergayut...
tah kenapa la depa suka sangat brgayut camtu
si adik tentulah belajo dari si kakak
kalau la terjatuh pastu terkena palang besi kat celah kangkang tu
SAKIT GILER!!!!!!!!!!!!!


3 comments:

Queen said...

sebab diorang takde pokok nak gayut..hee..rasanya tu normal utk perkembangan anak2 kot..

saya dulu pun menggayut je keje..mak kata ...5 mnit je atas atanah...lain atas pokok..ngeeee

mrs.ecam said...

hohohoho aku stuju ngan queen...heeeeee

sI tEDI said...

x patah pulek besi tu ek? h eh ehe