Friday, July 16, 2010

Makcik Kaya!!!! Aku Menang Sejuta!!!

Pagi2 Jumaat dah dapat rezeki bergulung-gulung
Bukak email tengok2 dapat email ni
Yey!! Aku menang beribu2 lemon...
Tak percaya ke?? Nah tengok ni..


-baik sungguh si penipu ni nak bagi aku sejuta pound kan???-

Ekceli ni bukan kali pertama aku dapat email bodoh ni
Kalau kumpul2 semua yang aku menang
dah bepuluh2 juta pound sterling dah aku dapat
[itu baru pound tak masuk USD lagi. Matawang Zimbabwe pun ade]
Dengan itu ana lagi kaya dari Abdul Wahab,
lebih kaya dari Abdul Wahib, 
lebih kaya dari ayahanda Sadiq Segaraga
& lebih kaya dari Abdul Wahub...
Wahahahahaha....

Sape nak suh aku belanja makan tengahhari???


Kim salam je lar!!!

2 comments:

sI tEDI said...

aku setiap jam kaya dpt emel ni!

lily lotus said...

wakakaka..funny ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...