Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 26, 2010

Berhujung minggu dengan sepender baru

Sejak dapat sepender baru ni, hanak-hanak aku asyik mintak nak mandi kolam jer.. Setiap petang kalau boleh nak berkubang dalam kolam pelestik.
[mahal la bil air aku bulan nih!]

Tapi sejak kolam tu dah bocor2 sikit memang dah jarang aku bagi diaorang mandi kolam
tapi sebab sian pulak kat depa
dengan semput2 aku meniup kolam tu
tiup sendiri okeh.. takde main pam-pam
[ekceli ade pam tapi rasanya kalau pam lagi lambat nak kembung dari tiup dengan mulut]
dah le 3 lubang lak tu nak kena tiup
mengah ahkak!
 masing-masing bergaya dengan sepender cap Giant baru tu..

-pasni takde la gambo censored si adib.. sudah pakai spender ma..-

Sepetang Sabtu tu, puas anak2 main air
sampai kecut2 jari jemari
layan je la... bila depa ralit main air
senang la sikit aku nak buat keje rumah
takde gangguan cuma.. gangguan seksual sang suami je 
[ooops... tapi takde la sampai peringkat nak bunuh setan yer.., kang hanak2 sape nak tengok ye dak??



3 comments:

Aini said...

hehe.. sakan berenang walaupun air takat buku lali jek

mrs.ecam said...

bestnyer dr dl nk carik kolam ni tuk ank2 aku smpi skang x carik2...aish sabo jek lah

Sitisifir10 said...

hoho...sensored tak hengat :P