Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 14, 2010

Tanpa Motif..kad kawin

Kemas2 stor minggu lepas
buang2 la mana2 khazanah lama yang dah lama duk ade dalam kotak
tetiba terjumpa la kad kawin aku dulu
dah 6 tahun duk simpan lagi buat kenang kenangan
 -kad kawin ikut tema masa aku kawin dulu - kuning & gold-
(harga RM1 sekeping & 2-in 1 untuk 2 belah pihak.... scented tau!!)

Korang punya kad kawin simpan lagi tak??
La ni lagi macam2 style 
tapi buat yang belum  kawin & bercadang2 nak kawin
tak yah le buat kad kawin mahal2 benar
sebabnya last2 akan masuk tong sampah jugak kan...
pilih je la yang lawa dengan bajet yang rendah
buat syarat je pun kad-kad jemputan ni sebenarnya
[abah aku dulu siap fotostat kad kawin aku ni sebab kad tak cukup..hehehe]

** tetiba rasa nak buat kontes kad kawin lak.. Sape punya kad paling cun dengan bajet yang rendah dia menang.. aci tak???

6 comments:

Kamsiah said...

salam tuan rumah
akak punya dah jadi memori ja,yalah dah 20 th kawen hehe..
kalau kat tempat akak ni(kulim),ramai pasangan skrg tenmpah kat siam...dia org kata murah dan lbh wangi..

Me said...

syani.. kad kawin k-rull siap diframekan lagi sbg kenang-kenangan kunun... hahhahaha

Queen said...

aci2..sebab saya buat sendiri dan kosnya cuma tak sampai 20 sen satu..agaggagagga..hoorey!

SYANI said...

Kak Kamsiah,
20 tahun... lama dah tu.. Kalau simpan lagi dah boleh masuk muzium tu..

SYANI said...

Kerul... molek bonar cadangan itu! Nanti nak tempah frame gak la..

SYANI said...

Queen,
Buat sendiri kad kawen?? Salute la!!