Monday, July 9, 2012

PULIH DARI TRAUMA

Hari Sabtu kembali lagi... makanya ada acara masak memasak la
[Isnin - Jumaat memang aku tak mask pun...]
Selepas beberapa bulan & minggu selepas kejadian ngeri [klik here to REFRESH]
Alhamdulillah aku akhirnya telah pulih dari trauma
Dan aku nekad akan lebih berhati2 kali ini
Dan sepanjang tempoh trauma tu aku memang tak pernah buat burger sendiri lagi
[Kalau nak makan laki aku tolong pi beli je la]

Tapi kan waktu dalam proses penyediaan tu aku masih lagi terbayang2 saat2 ngeri tu
Aku terasa2 lagi saat pisau tu menghiris kuku & kulit serta isi jari aku
Tapi kali ni kena lebih extra caution... buat dengan tenang & perlahan2
Alhamdulillah... segalanya siap sebelum anak2 aku bangun..


 Ye.... inilah hasilnya...
2 biji ni untuk aku..hahahahah
Satu buh sos biasa, satu lagi buh sos blackpepper lak... tamak kan??
[tapi aku idak le makan sekaligus. Satu sarapan, satu lagi time lunch]


 Side dish ada wedges & fries.. Aku cicah dengan sos je
Tapi kalau ada sos cheezy cam kepci tu lagi best kan.. nak kena beli ni.


TADA!!!!! Breakfast aku hari sabtu lepas
Sapa tengah diet tu.. teguk air liur je la ek...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...