Friday, July 6, 2012

MAYDAY...MAYDAY

Kelmarin masa lepas gi bayar parking, tetiba aku rasa cam kasut aku longgar semacam
Aku ingatkan ada tali yang terputus ke apa
Sekali bila masuk dalam opis baru terperasan yang tapaknya dah lekang
Ternganga je bila aku jalan.. cis!

Petang ni nak pi jahit kat tukang kasut..
Tapi hari ni seharian aku pakai selipar jepun je pegi keje...

6 comments:

Gieyana said...

ohh.kasut tue nk gantinya kot...
Nasib baik tak lekang sepenuhnya kan..:-)

atty's said...

dah nak raya..kasut pun buat hal :)

Rasp said...

nak soh beli kasut baru tu hehehehe

♥ ROS ♥ said...

Selipar jepun pun ok la.. Dh masuk puasa so bju n kasut mesti wat hal punya, hahahah :p

Qhaifa Nur said...

senasiblah kita...
putus sudah....beli baru nampaknya

bunga_rose said...

baru je smlm tali sandle putus, sebbaik dah dekat dengan kereta & dalam kerete ada selipar jepun klu tak abis laa, tak pandai bawak kete tak pakai selipar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...