Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 4, 2012

OH MY TARZAN!

Adib kalau bab panjat memanjat memang cukup suka
Bebaru ni kan pegi air terjun Serendah.. ada la playground kat situ
Ha.. apa lagi.. kalau ada je tempat gayut2, situ la yang dia tuju dulu.

Memula dua Adib tak berani main gayut2 tu sorang2
mesti dia nak kena ada orang pegang dia @ sambut dia dari bawah
sebabnya kaki dia tak sampai nak pijak  masa kat hujung tu
Tapi bebaru ni.. tanjat boboi !!! sebab dia dah boleh panjat, gayut & turun sendiri
[mesti dia selalu main gayut2 ni kat tadika dia]

Layankan je la gambar tarzan sorang ni...


 Ketawa sambil  tunjuk gigi yang dah mereput..


 Mendarat dengan selamat..

5 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg ler klau bawak budak2 pg playground ni benda alah ala2 tarzan ni diaorang cukup gemar!

ct rahani said...

budak2 klu bawak ke playground memang hepi kemain.. kdg nak ajak balik pun susah.. :)

eMMe said...

dulu saya nye peveret waktu kecik2 dulu, gayut kat besi ni, mmg laju la cam tarzan n jane, heheheh...satu lagi palang labah2.. siap leh wat kelawar lagi, gayut pakai kaki, kepala ke bawah, hehehehe....

Bionic women said...

tau x, bukan semua budak boleh bergayut macam tu tau..
u harus berbangga ngan ur boy
hanya kanak2 yang ada keyakinan dan tangan yg kuat saja boleh bergayut macam tu..

♥ ROS ♥ said...

bdk2 mmg mcm ni lah kan.. hihihi :P