Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 2, 2012

LAYAN CHEESY BITES STEAK PIZZA

Lepas nengok Madamaskar [Adib punya pronounciation for Madagascar], hari pun dah tengahari
So wajib la mencari makanan untuk lunch kan
Memula cam nak makan Kenny Rogers tapi pastu ubah fikiran terus la ke Pizza Hut
[Dah lama teringin nak makan Pizza yang baru tu]


Tengok ramai jugak orang tapi Alhamdulillah, masih ada tempat kosong lagi
So masa order aku pun mintak le set Cheest Bites Steak Pizza untuk 2 orang
[Aku order yang ayam..]
Pastu untuk Yaya pulak pilih kids meal & rupanya kata budak tu purchase above RM20 dapat free kids set. 
Memandangkan aku dah purchase above RM40 so memang dapat 2 kids set FREE
Aku pilih la set ada pizza & satu lagi  set ada cheezy meatballs.
[Wah... jimat belanjo makcik... ai like!!!!!]

 Sementara tunggu posing dulu yok!
[Gara2 buat cenggini, tertetas benang kat ketiak baju ni.. nampak beno dah gemuknya!]





Sebagai penggemar keju... pizza ni memang kena sangat la dengan tekak aku
Yang 7 ultimate cheesy dulu tu pun aku suka jugak
[makin banyak la lelemak kat badan aku ni...]
Tapi tang isi ayam steak tu sikit bebeno.. cam tak puas makan lak 
[tak kisah le janji dah rasa]
Tapi kalau dapat kat laki aku, sure dia buang yang bahagian banyak keju tu
Tapi kan, keju & pizza mana boleh pisah.. ye dak?? Pizza kalau takde keju memang tak sedap  le jadinya..




Korang dah try ke pizza ni??

5 comments:

Anonymous said...

he he baru je makan pizza semalam .. BURRRRRRRRP kenyang lgi ni

Rosmawani♥ said...

Sdapnyer.. Tak try lagi.. Gaji belum masyukkk :p hahhaah

eMMe said...

aa'ah Sis, tgk Sis makin brisi, takpe janji Sis sihat yea!

(^_-)V said...

sedap steak pizza ni..sukeee jugak..:)

kurus said...

wahhh kalau tgk sini
banyak tulll yg akk nak rasa ..
pizza .. kfc .. burger king dan a&w .. hhuh tensi tekak org pose nie huhuhu