Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 5, 2012

TERINGIN & TERLIUR

Tah kenapa tiba2 aku teringin nak makan sambal ikan
Bukan ikan bilis tau, tapi ikan.. 
Tah kenapa mulut aku ni cam kecur je nak makan sambal ikan mak aku
[Walhal aku bukannya ternampak, ter'rasa' @ terbau sambal ikan pun]
Tetiba je terlintas kat kepala otak aku masa aku drive pagi tadi.


Oh.. sangat teringin...
Abang, jom balikIpoh... nak makan sambal ikan mak..huhuhuhu
[Kalau beli kat kedai @ masak sendiri mesti tak sama cam yang aku imejinkan]

** Mengalahkan orang mengidam pulak!

7 comments:

Kesuma Angsana said...

tegk pun dh tau mesti sedap.. terliuq jugak!

eMMe said...

huhuhu.. saya pun rindu masakan sambal ikan mak saya , hehehe.. jom kak! balik jumpe mak...hee..

Bionic women said...

saya pun kecur liur tengok gambar tu..hehe

|| NaFiRaa || said...

terliur jugak tgk ikan tuh..
memang tak sama kan.. mak masak ngan org lain masak.. air tangan ibu tuh penting~

♥ ROS ♥ said...

Aduh gmbr pun dh sdap.. Entah2 ade isi kot..opsss.. :) jom balik terjah masakan ibu :p hahhaha

-gedek! said...

Alaa... ipoh bukan jaoh pon...

AdaM Hawa said...

adehhh..
lama tak makan sambal ikan kembong.. tetibe terliur tgk gambo ni..