Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 12, 2012

CARA SENANG HAFAL SIFIR 9

Baru terjumpa teknik ni... Aku main hafal je dulu
Senang bangat rupanya..
Sifir lain aku tak jumpa lagi teknik nak mudah ingat

** Ada tenik mudah senang la nak ajar anak nanti..hehehehe


12 comments:

Kesuma Angsana said...

wah mmg baguslah.. leh lah ajar anak2 kekdah ni tq yek

cheqna said...

bagus gak...

iela said...

Cikgu kita dulu ajar sifir 9 pakai jari jer. Lagi senang.. huhu

Abil Fikri Ahmad said...

Senang jea pulak..tanya, 9x11 n 9x12 ?

:: Mrs.Eady :: said...

dulu pakai jari jek..

|| NaFiRaa || said...

saya dulu cikgu ajar pakai jari 10 kita tuh.. tak boleh lah nak ajar kat sini.. tapi cara cikgu saya tuh pon senang.. tak payah tulis kat kertas just pakai jari kita jek.. senang!

SYANI said...

Ramai jugak yang belajar sifir pakai jari ek...Tak pernah tau pun.. Ajar la aku weh!!!!

eMMe said...

oh cam tu...
dulu jenuh gak hafal sifir, hehe.. skrg dah teror dah..heee...

Qhaifa Nur said...

mudahnya, senang nak ajar anak-anak nanti...

♥ ROS ♥ said...

Senangnya.. :) kalau sifir 5 tgk jam jer :p hihihi..

Eliss Mie said...

penat aku hafal :p

lily lotus said...

hik hik hik! memang berbaloi :D