Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 17, 2012

CONFIRM... AKU MENGANDUNG LAGI LA..


Hari ni badan rasa cam tak sedap.. ada rasa loya & pening2
Hasben aku ajak pi cek kat klinik mana la tau kot2 mengandung
Minggu lepas kan dah cek UPT tapi nampak blur2 je garisan tu
So tak berani nak mengkonfemkan yang aku betul2 peknen ke tak

So pagi tadi dah jumpa doktor kat Klinik Sentosa 
[asalnya aku cam malu nak pegi situ sebab doktornya lelaki]
tapi sebabkan klinik tu belum ada orang lagi, so hasben aku kata pegi je la kat klinik tu
lagipun rekod2 sakit aku, suami & anak2 pun dah ada kat klinik tu


Sampai2 situ, doktor belum sampai lagi. Tunggu la dekat 10 minit.
Pastu doktor suh aku pi kencing berdasarkan simptom2 yang aku cakap tu
Alhamdulillah... hasil ujian air kencing itu... konfem dah aku peknen... anak ke-3
Doktor tu pakai UPT jenis ni...
Hasil ujian UPT.... garisan kedua nampak lebih clear dari masa aku cek minggu lepas

Pasni nak kena pi buka buku pink la pulak... Hujung minggu ni dah start puasa. Aku harap aku dapat berpuasa cam biasa. Jangan la aku dapat morning sickness yang teruk.. AMIN...

29 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Alhamdulillah..Tahniah.Taniah

Anonymous said...

tahniah ye! rezeki tu...KA happy for u

saniah said...

Heheee...Alhamdulillah....tahniah..jaga diri baik baik...jaga makan jgn over weight dan jgn under weight hehee....:-D

syariza09 said...

akhirnya clear juga yg ni...tahniah yer

SSulieana said...

tahniah k.syani...happy for u!!!!!

mr icham said...

tahniah beb!!!

cerita siti said...

hi syani,

ok, actually saya ni silent reader awak. tp memandangkan kita ni sekapal, baru gak dpt tau yg sy pregnant and sekapal tmpt tinggal, cuma sy kat area bukit beruntung. Klinik Sentosa awak gi tu area mana? nak tanya klinik kesihatan serendah, pernah ade pengalaman kat situ tak? sbb plan nak bukak buku pink kat situ. Thanks syani and Tahniah!!!

Ayu Ayunie said...

tahniah! bestnya preggy.. rasa cam nak preggy lagi je.. hehe

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah...
tahniah, tahniah......

Unknown said...

alhamdulillah
rezeki nak sambut ramadhan..
take care

Lynda Che Lah said...

tahniah..seronoknya!

Me said...

tahniahhhh;)

Izwa Kamaruddin said...

Tahniah ~

mamyharraz said...

Alhamdulillah.
tahniah.

Munn Jaafar said...

tahniah! sukanya...ada tips tak? hihihiihi

Yana Halim said...

Alhamdulillah....tumpang happy 4 u....take care, ok!

Eliss said...

wah tahniah :) welcome to the club, momma to be again 2013 :) hehehehe

lieyalatif said...

Alhamdulillah...rezeki ramadhan namenye ni.... Tahniah... Moga selamat hingga sampai saatnye...

munna said...

Alhamdulillah...tahniah Syani

Nuraz said...

alhamdulillah..tahniah!!.. ^__^

Nuraz said...

boleh hembus sket kat makcik rehan..hehehehh...

SYANI said...

Terima kasih semua....

SYANI said...

Cerita Siti,
Klinik Sentosa yang saya pegi tu kat Batang Kali. Saya tak pernah lagi cek di KK Serendah. Buku pink kena buka ikut alamat terkini. Cam saya kena buka di KK Batang Kali. Bila dah buka buku, boleh je cek di mana2 KK.

SYANI said...

Nuraz,
MR tu tengah seteresssss. Nanti pelan2 saya cucuk jarum kat dia...hehehehe

Shiela Luddin said...

Alhamdulillah.
Tahniah....bestnyer ngandung lagi...nikmati ia seadanya..

(^_-)V said...

congrats along..wah meriah la umah kalau semua berkumpul nanti, tiap2 tahun opah minah & tok latif dapat cucu..:)

si duyung bergigi palsu said...

tahniah!!!

attyfir said...

Tahniah syani,.kty doakan semoga syani dpt menjalani ibadat puasa tahun ini dgn lancar..amin

jijasakura said...

alhamdulillah..tahniah syani...:)take care ya...