Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 20, 2010

Rahsia Wanita Sudah Ade Dalam Kabinet

Semua wanita ade rahsia tersendiri kan?  Jangan tipu ha.. aku tau sure korang ade rahsia punya. Silap2 laki korang pun tak tau pasal rahsia tu...

Semalam aku dah hangkut rahsia wanita balik rumah. Import dari adik aku. Mak aku bekalkan kat dia tapi dia tak nak. So aku suh bagi kat aku jer.. Takpe..takpe.. ko anak daro lagi boleh la eksyen. Sok2 dah jadi bini & mak orang baru kau menggagau cari mende ni...[Tapi ok gak kan ko tolak kat aku...rezeki jangan ditolak ye dak???]

Jeng..jeng... ini la rahsia tu...

PATI RAHSIA HAWA.... sampai 4 botol dia bagi kat aku... wahahahahaha... aku suke...

Banyak kebaikan & khasiat makan PRH ni. Dulu aku dah pernah citer pasal benda ni kat SINI  Ekceli aku pernah consume benda ni. Memang bagus untuk badan yang baru nak season cam aku ni. Patutnya elok untuk diamalkan tapi aku pernah terputus bekalan buat seketika. La ni boleh la sambung balik.

Buat sape yang berminat boleh cekidaut kat SINI pulak. 
[Harga pun lebih murah dari harga pasaran.. ]

3 comments:

Queen said...

masih ada sifat ngeri nak telan ubat2 majun segala nie..huhu..canola den beranak sok..haih

SYANI said...

Queen, kalau dah beranak esok terpaksa juga la telan segala ubat..tapi kan PRH ni manis jer & sedap!!

mr icham said...

baguuusss....