Saturday, October 16, 2010

Raya Dah Habis, Kuih Ade lagi

Raya dah habis
bulan depan dah nak raya haji lak
bekas kuih kat atas meja rumah ni masih setia terletak ditempatnya
kuih duk ade la lagi setengah bekas
bukan takde orang makan
tapi tinggal stok belen2 je
kami anak beranak duk bantai makan sambil tengok tv
[kata nak kurus.. tapi mulut duk mengunyah kudap2 pagi petang siang malam]



ni la kuih raya kat rumah aku.. rumah korang ade lagi ke kuih raya?

** tu mikrofon kunin tu Adib punya. Senang dia nak menyanyi bila sampai time mengaruk.

1 comment:

icham said...

rumah aku langsung takde...balang kuih pun takde...nama jer dok kuarters,tapi masing2 buat hal sendiri...ha ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...