Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 22, 2010

PERINGATAN UNTUK WANITA BERTUDUNG

Aku rasa ramai yang dah tepek mende ni kat blog masing2.
Tapi aku nak tepek jugak dalam blog aku ni
untuk peringatan aku & sesapa yang skodeng blog aku di masa akan datang

Semoga kita dijauhkan dari segala perkara yang mungkar
AMIN!!!




sumber: facebook

4 comments:

icham said...

aku nak copet jugak...

SYANI said...

Sila..sila... aku tak marah!

Anonymous said...

salam.. sedikit pandangan ingin saya utarakan. kenapa sanggul wanita iaitu tegahan dr hadith nabi dituju kepada wanita bertudung sahaja ye? malah kalu kite perasan or perasan tp sebenarnya xt'pikir bahawa sanggul wanita yg berbongol mcm untuk ini dah lama wujud sejak tahun 50-an lg..
cuma bezanya mereka tak bertudung.tp xde disamakan dgn bongol unta tp dikatakan mahkota wanita.
dan tiba2...muncul era mereka pakai tudung sebegini smua kata menurut kata hadith xakan masuk syurga dan cium bau syurga.

mana lg elok mereka yg bersanggul tp tak betudung dan mereka yg bersanggul tp bertudung..
selalunya yg baik itulah yg buruk.

sekadar renungan...

Anonymous said...

sedikit pembetulan diatas ye..

sanggul wanita yg berbongol mcm unta ini dah lama wujud sejak tahun 50-an lg..