Monday, October 11, 2010

Gigi Rongak

Pagi tadi Yaya bangun lepas aku semayang Subuh
dia cakap gigi dia dah tercabut
aku ingat dia mengigau
pastu aku suruh dia nganga sebab aku nak tengo betul ke tidak

Ha'ah la.. gigi Yaya dah rongak
sebatang gigi dia dah tercabut..

Ni la gigi dia yang dah tercabut tu. Gigi  tengah bawah dia yang tercabut tu. [paham tak gigi yang mana??]

Orang kata kalau gigi bawah yang tercabut, baling atas bumbung rumah betui ke???

4 comments:

Me said...

apakah motip dibaling gigi itu ke bumbung?

kakngah said...

aku duk rmh pangsa..
giler tinggi nk baling gigi..
hihihi!!

sebelum2 ni, gigi adam patah aku simpn jek dlm 1 bekas. tah mana aku letak.. dh hlg pn bekas tu...

SYANI said...

Kerul,
Aku pun tak tau apa motifnya. Agaknya nak suh gigi tu cepat tumbuh kot..wakakakaka

SYANI said...

Kak ngah, tak pe ke simpan dalma bekas?? Tak busuk ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...