Monday, October 4, 2010

Kuiz Kiah Propa | Tepung Apa Yang Tak Pernah Blackout???

Korang kenal tak siapa Kiah Propa??
Sapa yang pernah layan citer GELETEK kat TV9 sure tau siapa dia
[tang gelak dia tu yang mahal tu.. kalah Mami Jarum Jr]

Ni untuk mereleasekan tension2 korang
sila bergelak ketawa dengan Kak Kiah ye..
sape pandai cuba la jawab teka teki dia
dalam banyak2 tepung, tepung apa yang tak pernah blackout??
Teka, jangan tak teka...
[Sape nak tau jawapan, tengok la merapu meraban Kak Kiah ni..]

1 comment:

kakngah said...

hahaha!!
aku kenal wey kiah propa.. dgr dia gelak pun dh blh buat aku gelak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...