Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 27, 2010

Kalau tak salah pendengaran

Semalam masa hasben aku tengah main2 dengan anak2 
masa tu lepas semayang Isyak rasanya
[aku lak masa tu tengah mengendap blog member2 kat laptop]
aku terdengar sesuatu 

apa dia???
nak tau???
in the one, in the two, in the three [counting ala2 Kiah Propa okeh!]

aku dengar hasben aku cakap dengan Adib
"NANTI ADIB NAK ADA ADIK TAU"

Apakah??????
[betui ke pendengaran aku ni... aku belum peknen lagi lor...]

Sape tengok GALAKSI malam Sabtu lepas?
Part yang Zamarul Hisham kata dia suka bini dia mengandung sebab nampak seksi & statement yang daring dari Zamarul

SAYA AKAN PASTIKAN DIA [Diana Rafar] MENGANDUNG LAGI TAHUN DEPAN

hehehehe!

4 comments:

Eliss said...

wow daringnya :p

ftrhd said...

wah anak tu rezeki tau...jangan di tangguh :)

~ Lady ell ~ said...

heheh...kasik jelah...ayah die dh tk tahan tu..:P

sw33tdarling.com said...

ouuhh mmg ada orang yang jenis seksi bila ngandung...