Thursday, October 28, 2010

Mood Drama Datang Lagi

Dulu pernah addict sekejap kat drama-drama Jepun, Cina, Taiwan, Korea dsb
tapi dah berenti kejap.
tapi citer2 ni aku tengok yang kat TV je la
takde la keroje nak mendonlod la, bertorrent bagai
beli VCD pun idak le sama sekali
last citer  drama aku ikut pun citer Smiling Pasta kat TV8

La ni, bebaru ni dalam sebulan lepas
addiction tu datang balik
startnye pun lepas aku nengok drama Jepun kat TV8
kiranya aku jadi penunggu setia TV la setiap petang Ahad
sanggup bergaduh dengan anak sebabkan nak tengok citer2 tu
yang anak nak tengok Wonderpets la, Dora la, Diego la
sib baik la ada 2 TV, takde la nak berebut
Laki aku????
takde dia heran nengok2 TV ni semua
baik dia membuta lagi bagus

Memula layan citer Jepun ni - Buzzer Beat


Pastu sambung citer ni lak - Volleyball Lover

2 jam berturut2 di petang Ahad. Sedang elok time tu sebab time tu la aku bertapa dalam bilik menggosok baju. Hehehehe.

Motif teruja tengok citer2 tu semua....
sebab hero-heronya yang hensem gilak!
tak tahan wei............ <---  gatal sungguh!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...