Friday, October 1, 2010

Oktober Sudah Mari....

Salam uols...
Selamat Hari Jumaat
Selamat Bulan Baru
OKTOBER 2010


Hari ni musti ramai yang bernikah (01.10.10)
10 haribulan pun sure ramai yang berebut cop tarikh nikah
[mementang nombor cun punya tahun ni.. 10.10.10]

Apa yang menarik kat bulan 10 ni???
erm... takde besday sesape pun...
[sesape ade besday bulan 10 kasitau, boleh cik Syani wish nanti yek!]

kalender bulan 10 aku
6hb - bayor duit SAGA [duit laki aku.. aku tolom bayo jer..]
10hb - bayo duit CC [aku pun gores & menang jugak deeee]
12hb - bayo duit WIRA
15hb  - bayo duit rumah
26hb  - GAJI!!!!!!



** Baru perasan aku tak renew lesen lagi... dah 2 minggu jadi pemandu harem....

1 comment:

kakngah said...

ish.. bahaya wey drv xder lesen..
bak kata sarjan nasib ; trffc offcer kkb..
'tak kene xpe.. kalau kene, mkn tak hbs nok...' [perkataan nok tu, aku yg tmbh hihihi!!!]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...