Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 31, 2012

SELESAI 2 PERKARA

Update dari cek up pagi tadi, alhamdulillah so far so good
Takde apa2 masalah selain berat aku yang naik mendadak
[baru naik 2kg dah bising la misi tu]

Tapi cek up hari ni tak sepantas yang sebelum ni
Sebelum ni by 8.30 @ 8.45 dah settle tapi hari ni lewat lak setengah jam
Dalam kul 9 lebih baru selesai [itupun aku giliran no 6]


Pas settle hal kat klinik, terus pi pejabat pos Rasa
Sebabnya..... nak renew lesen ler...
[Batang Kali bukan takde  pejabat pos tapi sebab nak pi ambik barang kat member jap]
Rasa ngan Batang Kali bukannya jauh sangat pun. Tak sampai 10 minit pun
Masuk2 pejabat pos, memang takde orang yag beratur langsung so terus la pi kaunter
Dalam seminit dua, settle pasal lesen.

Renew terus untuk 3 tahun... Tahun 2015 baru expired..hehehe

Pastu singgah kat PID Rasa yang sebelah je ngan pejabat pos tu
Nak jumpa Makcik Rehan sebab nak ambil barang yang aku kirim masa dia pi Betnam [Vietnam] hari tu
Dah lama beno dah tak terambil2 & dia pun tak terhantar2..
Masuk PID pun takde orang lain selain MR so sempat la aku menghilangkan peluh2 kat ketiak aku ni
Borak2 la jap 5-10 minit .. itu pun tak puas sembang sebab ada sorang aunty keling tu tanya macam2 kat MR. Potong stim tul la aunty tu..
Lagipun aku pun nak cepat2 gerak ke opis sebab aku  tak apply cuti pun
Ha.... sampai opis pun lewat dari biasa la..huhuhu..
Bos dah masuk, aku baru terhegeh2 nak masuk..


** Alamak MR, lupa la kita nak posing together2 tadi... Baidewei, jubah ko tadi memang cun.. 

8 comments:

cerita siti said...

syani, saya pun sama. berat naik 2kg lebih sikit, puas gak la keen sound. adoiii, bln posa turun pun kena, naik pun salah. abih nak buat camno pun tak tau, walhal mlm sy dah kurang amik nasi dah.
klinik kesihatan serendah ramai org la, puas juga sy nunggu, amik time slip je dr doc.
hasil berat sy asik naik tiap kali check up, doc bagi "denda" kene buat chcp BP biweekly, lomah tullll

NM03 said...

haah.... mana buku merah anakku?

Lynn Huraiza said...

lynn check up semalam naik 3 kg tau...huhuhuh...jenuh ler nanti nak turunkan berat badan...

Qhaifa Nur said...

klau berat naik mmg misi bising, nak buat mcm mana makan utk 2 org....
time ni semua mengidam.....

Unknown said...

mmg misi suka bebelkan~ berat naik kena bebel.. berat turun pon kena jugak.. haih~ serba salah dibuatnye~

Unknown said...

cepatnya habis checkup,kita lau pi checkup 7.30am - 11.3o baru habis...jenuh menunggu !

Mia Kassim said...

Salam singgah....:D

Yana Halim said...

time check up mmg selalu dengar misi bising. kalau x membebel kat kita, sembang sesama diorg...huhu