Thursday, October 18, 2012

KORNIS SUDAH REPAIR LOR....

Haritu kan aku story yang kornis bilik aku runtuh kan
[Sapa tak tau boleh baca kat entry PERISTIWA SUBUH]
Ha.. semalam juga telah memanggil kontraktor minta tolong repair
Nasib la ada tukang buat rumah dok dekat dengan kitaorang
Senang la nak mintak tolong kalau apa2 hal
Tukang monitor depa buat keje sapa lagi kalau bukan pak mentua aku
Terima kasih abah!

Balik keje semalam, terus pi tuju bilik
Nak tengok hasil repair kornis tu
Alhamdulillah.... dah digam kuat ke siling..hehehe
Sikit pun tak nampak cacat... macam tak pernah runtuh pulak


Another angle lak..

4 comments:

Kesuma Angsana said...

seb baik dah ok ye!

AdaM Hawa said...

sudah cantik!

Qhaifa Nur said...

bole tido lena dah....

Rasp said...

syukur leh repair kan...
tak perlu buat baru...
kalo dak jenuh gak ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...