Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 9, 2012

KLASIK

Nasi lemak hubby beli dari jiran selorong rumah aku kelmarin
Klasik sebab dia bungkus pakai suratkhabar
Dalam tu ada lapik daun pisang gak
Tetiba teringat zaman kecik2..

Nasi lemaknya takde la besar sangat.. sesuai la dengan harganya RM1.00 je
Nak kata sedap, tak le sedap sangat [sedap lagi nasi lemak Cik Ana]
Lepas la buat sarapan pagi tu...


6 comments:

Qaseh Suhaida said...

nasi lemak klasik 1.00 susah dah nak dpt skrg hu huu..

:: Mrs.Eady :: said...

kat sini ade jual mcm ni RM1.20..

AdaM Hawa said...

sama cam kat kg. saya.. 1 ringgit.. sambal dia yg umphhh!!!

cheqna said...

cheqna masih dapat beli nasi lemak 50sen..dibungkus cam gini lah =)

Lynn Hamzah said...
This comment has been removed by the author.
Lynn Hamzah said...

kat jb ada juga nasi lemak macam nie...baru 60 sen...