Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 30, 2012

CUCUR KEJU

Hari tu masa pi beli barang dapur, aku ternampak la cucur segera Adabi ni
Aku memang sediakan stok tepung cucur ni tiap2 bulan
Senang kan kot2 masa tengah desperate ke, tetamu datang mengejut ke, atau masa kecemasan sementara menunggu masa beli barang dapur ke, boleh la goreng buat kudap2.
Selalunya beli cucur bawang , cucur manis @ cucur udang je
Yang perisa lain tak pernah try la pulak

Masa pi beli barang dapur kat Econsave hari tu
ternampak la pek cucur keju ni
So, sebagai peminat keju, harus cuba la kan...
Dengan rasminya telah menggoreng cucur keju sebagai menu sarapan pagi Ahad lepas...

Jemput makan.... sedap gak..

19 comments:

munna said...

tak pernah nampak lagi perisa ni... munna nak carilah nanti.... nampak menarik je .. sebab ada keju

Sidratul Muntaha said...

klu tgk Afc memasak dgn chef farrah quinn
dia pernh bg resepi cucur keju bikin sendiri
ehehhee

Kesuma Angsana said...

ada juga ye, kena try ni

Qhaifa Nur said...

baru ni tak pernah nampak lagi...
nampak sedap ni sbb suka keju....

Eliss Mie said...

nampak sedap. eliss pun selalu gak beli tepung adabi ni..nanti boleh la cuba!

AdaM Hawa said...

dah lama x makan cucur adabi ni.. teringin lak tetibe..

Azee Hana said...

eh,,pek baru...sedap eh??boleh la pasni nak try cari lah..

Nafira usof said...

waahhh.. boleh cuba nanti.. :)

syariza09 said...

tak sangka pula ada cucur keju..mcm manalah rasanya tu..confirm sedap

SYANI said...

Munna,
Sebab jarang jumpa tu yang berkobar2 nak cuba tu..hehehehe

SYANI said...

Sidratul Muntaha,
Ala... takde ASTRO maka takde la nengok AFC..

SYANI said...

KA,
Try jangan tak try

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Memang sedap kak.. kalau ada cheesy sauce cam KFC tu la....gi sedap [kot].

SYANI said...

Eliss,
Memang sedap...

SYANI said...

Adam Hawa,
Saya wajib ada stok tepung Adabi ni kat rumah..

SYANI said...

Azee Hana,
Rasanya tak le baru sebab sebelum ni pernah gak jumpa tapi masa tu tak teringin lak nak beli..

SYANI said...

Nafira,
Dipersilakan mencuba cucur keju Adabi ni.. SEDAP!

SYANI said...

Syariza09,
Rasanya lemak2 keju.. Sedap.

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Yang baru ke? Tak pernah nmpk