Thursday, October 4, 2012

JANGAN SAMPAI KITA TERLUPA


Peringatan untuk diri sendiri..

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

baik..

Nuraz said...

gud sharing...tapi bagi akak yg anak tunggal ni perlu utamakan ibu lebih dr suami jugak mengikut situasi lebih2 lagi sejak arwah abah pergi..huhu..

Me said...

bukankah sisuami perlu MENGUTAMAKAN IBU BAPA SISUAMI dan IBU BAPA SIISTERI melebihi siisteri itu sendiri??? bahasa mudah... ibu bapa kedua2 belah pihak adalah tanggungjawab suami.. lebih2 lagi kalau isteri langsung tiada adik beradik lelaki... kerana tanggung jawab berat inilah LELAKI SOLEH SANGAT2 diperlukan untuk menjadi suami... (only my 20 cents;) >> ingatan utk diri dan keluarga eden...

SYANI said...

Mrs Eady,
Sama2 la kita beringat.

SYANI said...

Kak Nuraz,
Kalau suami redha takde masalah.. Kalau ikut hukum macam tu la kedudukan isteri. Tapi apa2 pun perkara2 camni boleh bawa berbincang.

SYANI said...

Setahu aku, kedudukan seseorang bergantung kepada kedudukan "syurganya". Macam suami, syurganya terletak di bawah kaki ibu bapanya, dan syurga isteri dibawah kaki suami.

Ada anak lelaki ni memang sangat mencabar sebab nak didik dia jadi lelaki yang soleh & bertanggungjawab.

Qhaifa Nur said...

peringatan untuk diri saya juga...

Kesuma Angsana said...

nice quote, like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...