Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 22, 2012

KELAB MENGANDUNG

Heh.. ini bukan Mickey Mouse Club  tau
Tapi kelab2 ibu mengandung...hehehehehe


Sebenarnya baru dapat tau ada sorang member opis baru je peknen
Tahniah  ye Kak Liyana
Pasni kita boleh laga perut
[walopun perut saya lebih besar dari akak..hehehehehe.. ye la kan.. saya kan advance 3 bulan dari akak]

Tapi setakat ni tak kecoh2 lagi
Aku peknen pun 3-4 orang je yang tahu
Malas nak bising2 lagi... lagipun perut aku masih boleh kaver
[hari2 pakai baju kurung ma....]
Tunggu la dah tukar uniform nanti baru la obvious kot

Preganancy ni memang boleh berjangkit kan kat opis2...
Macam pakat2 lak sambung menyambung. 
[Pasni kita tunggu turn Ziha lak..hehehehehe]

Korang punya pregnancy, bila berapa bulan baru opismate korang tahu?

7 comments:

azi hashim said...

bila dah selalu sangat mc...baru opismate tahu sy peknen..hihi

dapatkan vitamin mengandung/berpantang dan menyusu
www.vitasihatcantik.blogspot.com

Mariyam Nabella Ishak said...

sy bile kandungan da msuk 8 bulan bu perut terang2 mbusung..all this while opismate igt sy gained weight..act badan mmg da gempal pun.sbb sy pn jrg pki uniform preggy,thts y xnmpk sgt.ms mkn kt pntry la ad kakak ni tnye sy da bpe bln.sy ckp la da 8 bln.tkejut dia..hehehe..alhamdulillah sy da selamt mlahirkan seorg puteri secara C-Section pada 1/1/12(sehari sebelom due) selepas bertarung kesakitan selama 30jam..Puteri tu di beri nama Nur Soffya Khadieja Bt Abd Kamil Mohamad.skrg da pn berusia 9 bulan.. Sy doakan awk selamat bersalin nnti..insyaallah.

Loves,
Mummy Yaya
(www.mummysoffya.blogspot.com)

yana halim said...

akak x yah bgtahu. mmg tumbang terus. hahaha...

Kesuma Angsana said...

tahniah semua & jaga diri ye!

Qhaifa Nur said...

dulu2 masa pregnant mmg tak cakap, biar mrk nampak sendiri...
seronoknya ada club....

IDAZS said...

tahniah :)

mula2 pregnant derang dah tahu. yela kebanyakan ofismate baya mak-mak kita, tak boleh sembunyi. Cara jalan pun derang dah tahu. hihihi

syakirah shamsudin said...

Alhamdulillah semua akan menjadi ibu dan isteri yang terbaik untuk kelurga...