Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 10, 2012

BABY-BABY MEMANG COMEL

Semalam saja la belek2 album lama
Zaman dolu2 aku mana nak ada camera digital kan
Dok pakai la kamera yang guna filem tu [kitaorang panggil kodak]
Memang dah ada kuar kamera digital masa tu tapi tak mampu la nak beli
Mahal melenit regenya [masa tu la]

Sebab nak tepek dalam blog ni, gigih la aku scan gambo2 tu
Malas nak tepek satu2, aku scan satu page terus
Layan je la ek..
Precious moment... 
Aleeya --> baru berumur 2 hari

 Aleeya lagi --> dalam 2 bulan

Aleeya lagi --> 2 bulan

 Yaya & Adib
[Masa ni masih dalam pantang]

Adib...1 bulan

Masa belek2 album tu, Adib pun tengok sekali
Pastu aku tunjuk gambar Aleeya & aku tanya dia "kakak comel tak?"
Adib jawab COMEL!!!
Bila aku tunjuk gambar Adib, aku tanya lagi "Adik comel tak?"
Adib jawab TAK!!!!!!!!
Alahai....

4 comments:

Unknown said...

merendah diri plak Adib.. hehehe.. memang betol pon kan~ bb sume comel2!

Me said...

seluar corak moo tue paling tak menahan....

Anonymous said...

he he suka2 mmg comel!

Akak Kembang said...

samalah kite...negatif pun dah hilang