Friday, October 5, 2012

IBU - WAJAH TERINDAH

Dah lama aku tak berpeluang tengok forum perdana kat TV1
Sebabnya kat rumah aku channel TV1 memang tersangat la hazab.. jangankan gambar, suara pun tak dapat
Almaklum la orang takda ASTRO 

Alhamdulillah, ada teknologi berukband sekarang ni membolehkan kita tengok siaran2 ulangan
especially kat youtube
Sedih pulak aku tengok forum yang satu ni
Tersentuh hati tau... siap dengan panel2 semua sebak & bergenang air mata
Share la dengan korang  pepagi Jumaat ni kan..


6 comments:

Rasp said...

oooo forum yg nie mmg menyentuh hati kan sis....

aNiS tHe BumbleBee said...

soobbbbsssss!!! tacingggg!

Qhaifa Nur said...

sebak seketika.......

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. tersentuh~

♥nrina♥ said...

apapun yg ada kene mengena pasal ibu bapa mesti terusik jiwa apatah lagi pada sy yg dah xde kedua2nya sekali... sedih sgt...

fieda said...

mmg touching..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...