Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 1, 2012

STOK IBU MENGKANDUNG

Untuk kesihatan ibu mengandung & anak yang dikandung
Serta anak2 kandung yang lain
Termasuk la bapa kandung

** Stok buah untuk minggu ini..

13 comments:

Kesuma Angsana said...

bagusnyer tapi makan2an yg len kena ambil juga ye

:: Mrs.Eady :: said...

best!

Aini said...

yang kuning tu mengiurkan sungguh lah... pelam ke tu?

♥nrina♥ said...

sy oren, buah jambu batu...nurse kata leh naikkan HB...konon tapi x naik pun.. pastu pisang sbb nak lawaskan buang air besar.

lagi satu sy makan prune...mmg membuang dgn sempurna hehe...

apapun khasiat buah sgt baik kan..

SYANI said...

KA,
Ni kudapan2 je...Makanan lain tetap ambil cam biasa..

SYANI said...

Mrs Eady,
Memang best...

SYANI said...

Aini,
Ha'ah.. yang kuning tu pelam..Jiran yang bagi.

SYANI said...

♥nrina♥,
Saya pun waktu preggy suka sangat makan jambu batu.

|| NaFiRaa || said...

adehaiii.. ibu tak mengandung terliur neh~ muahahaha..

semalam beli buah anggur kat giant.. yang dah paket2 tuh.. sekali jeling.. dah nak abes dah..kekekeke

Eliss Mie said...

tu mangga terliurnyaa...

SYANI said...

Nafiraa,
Anggur yang hasben beli ni takde biji, laju je la masuk mulut.. Malam tadi jugak habisnya..

SYANI said...

Elis,
Kalau dok dekat, boleh saya kirim sikit mangga tu..

ieda said...

wah bagus nieee
makan buah2an .. utk ibu dan bb ;)