Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 9, 2012

KENANGAN MENGANDUNG

Takde gambar mengandung yang latest
Malas nak tangkap gambar lagi... lagipun tunggu la perut aku besar dulu
Baru nak tayang...

Apa pun layan dulu gambo2 from my 2 previous pregnancy
Ni masa aku pregnantkan si Yaya.. Masa ni dah 6-7 bulan kot
Sembab giler muka aku kan...

Masa ni, kami pregnant serentak - Aku, Makcu [makcik hasben aku--tudung hitam] & biras aku KakTi.


Ni masa 7 bulan mengandungkan Adib
[boleh gi Langkawi lagi masa ni]

Dari sisi tepi pulak...besar tak perut aku??Hehehehe

Untuk preggy kali ni, nanti la aku tepek gambo..

4 comments:

Anonymous said...

doakan yg terbaik for u ye dear

Unknown said...

comeynye wajah ibu mengandung.. berseri2.. hehehe

♥nrina♥ said...

comel je tgk ibu2 yg mengandung ni hehe...

saya suka mengandung tapi x larat sakit pinggang dgn nak membawa perut yg besar sbb baby sy mmg membesar dlm perut... bayangkan bawa baby 4kg dlm perut huhu.. dah 2 boy kuar mmg 4kg...

Aty Fared said...

eerr..saye baru ade sekali jer pengalaman mengandung..:)