Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 1, 2012

LEPAS MENGIDAM

Alhamdulillah.... sebelum masuk bulan baru, tercapai semua yang diidam
Terima kasih hasben sebab setia memenuhi permintaan isteri

Alkisahnya, aku dah lama mengidam nak makan murtabak kat pasar Batang Kali
Sedap sangat ke yang sampai mengidam tu???
He..he..he... kalau ikutkan idak le sedap sangat
Tapi kalau dah mengidam tu, yang tak sedap pun jadi sedap kan
Sejak lepas bulan pose aku teringin beno nak makan
Tapi malangnya asal aku pegi pasar, pakcik tu tak meniaga
Ahad pulak laki aku duk sebok mengayuh basikal...

Akhirnya semalam, dapat juga permintaan aku dipenuhi
Sebabnya semalam hasben takde acara kayuh mengayuh
Aku suh dia pegi pasar cari murtabak
Siap tambah satu lagi request nak putu mayam..hahahaha

See.... tercapai sudah apa yang diidamkan di bulan September.. muahahahahah

Bulan ni nak mengidam apa pulak ek???

5 comments:

Izwa Kamaruddin said...

nyummm nyummm :)

Lynn Huraiza said...

wah...ada mengidam macam nie yer...month by month...hehehehe...

Qhaifa Nur said...

pasar malam kat kws umah ni murtabak dia mmg sedap lain dr lain...
suka murtabak......lega apa yg diidam telah dapat kan..kan..

eMMe said...

nak putu mayam! skrg ni, dah tak dpt dah gula melaka, skrg ni, brown sugar, tak best la..huhuhu...

Eliss said...

lama sungguh tak makan putu mayam. hahhh sudah :p