Monday, October 15, 2012

ALKISAH MENCARI NAMA BABY

Awalnya dah nak cari nama baby yer... [baby baru 4 bulan dlm perut]
Eksaited terlebih kekdahnya...
Ekceli, hujung minggu lepas dengan suasana yang hujan & redup
Daripada aku dok membuta, baik aku buat mende yang berpekdah
So aku saja2 la pi belek buku nama2 islam pilihan
konon nak cari nama2 yang sesuai untuk baby baru ni
[Standby la dua2 nama sebab aku tak tahu lagi jantina baby]
Itu pun hujung2 esok mesti banyak nak ubah2 lagi..


Masa aku cakap2 ngan hubby nama itu nama ini
Anak2 pun sibuk mencelah nak bubuh nama gak le
Apa lagi asyik bagi nama kengkawan deme je la..hehehehe
Tetiba si Adib cakap
"MAMA, LETAK LA NAMA BABY TAT NENAS"
Terus tergelak kami laki bini...
Apa punya nama la.. itu nama biskut raya boleh la...
Hei Adib...Adib...

Last2 terus tutup buku...kensel cari nama
Tunggu mood datang lain masa lak.

4 comments:

Rasp said...

kids memang gitu sis...
kalo suggest nama harus nama kengkawan dorang kan hehehehe
tapi nama yg disuggest adib paling kelasss hehehehehe

Nafira usof said...

hhahahaha.. sebab tuh kalo nak carik nama bb tak boleh beramai2.. boleh pening dibuatnye.. hahahaha

♥ ROS ♥ said...

Klu jdi mcm ros, punya la cari nama..last minute lpas bersalinlupa abis.. Cari nama lain pulak... Hahahha

AdaM Hawa said...

tat nenas peginya adib bg.. hehehe.. mesti bg nama kawan-kawan kan.. yg baik dengan dia org..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...