Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 1, 2012

BETIS KERAS

Malam tadi sepanjang malam hujan
Sejuk2 tu tido la syok kan
Aku pun tak cemana leh terlelap depan tv
[tak dan habis nak nengok BILA JOYAH JADI JUTAWAN kat TV9]

Terjaga pun sebab Adib yang kejut
Mata tak menahan da, terus aku gi naik atas 
landing atas tilam, masuk dalam gebor...fuh...heaven tul!
Tah pukul berapa aku tersedar sebab betis aku cramp
Sakit giler weh... dah le laki tidur kat bawah.. takde la nak mintak tolong urut
Tengok jam dah pukul 4pg
Nak ambik minyak panas, dekat bawah pulak.. 
tak leh nak jalan turun tangga lak tu
Urut2 lebih kurang sambil gerak2 buku lali, baru la kurang sikit
Pastu takleh tidur dah lepas tu... Aku terlelap balik pun rasanya dah pukul 5


Agaknya sebab sejuk kot malam tadi
Lagipun sebab mengantuk ya amat, aku terlupa nak pakai stokin sebelum tidur
[kononnya comforter tu dah cukup tebal la]
Bila sedar masa sakit tu, comforter pun dah bergumpal kat badan aku
[macam dah terbelit dengan ular sawa kekdahnya]
Tang bahagian kaki dah terdedah... patut la boleh cramp

Pasni kena standy minyak panas sebelah katil la jawapannya
Tu belum kena simpul mengkarung lagi....

*** Penyakit ibu2 mengandung..huhuhuhu

5 comments:

AdaM Hawa said...

sakit kaki cam tu mmg x dapat d pisahkan dengan ibu mengandung.. sabar ye..

(^_-)V said...

owh masa mengandung memang selalu betis keras tu ye, patut la pun, sha dah 3 kali kene, macam nak nangis, tapi slalu kene memang kat umah, sebab tido on air cond, so acik la tolong urut..

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Tula..bile dah kena..serikla..nak kene pakai stocking selalu

Nafira usof said...

saya selalu kena cramp bila kurang kalsium a.k.a tak minum susu.. keh keh keh..

munna said...

munna pun selalu kena mcm ni masa preggy dulu