Thursday, October 25, 2012

RIMAS MATA

Sebelum gi kerja sempat la tengok laman  rumah aku yang dah semakin menghutan
Bukan tak nak potong rumput, tapi sebab cuaca asyik hujan je so kena la ditunda2
Selalu pegi keje lepas Subuh, so tak nampak la keadaan yang semakin merimaskan
Tapi sejak dah pegi keje lewat ni, panorama camni memang menyakitkan mata

Semalam hasben dah call orang mesin rumput tu
Katanya dia nak datang mesin rumput pagi ni
Harapnya balik karang dapat tengok suasana yang lebih mendamaikan
Esok nak raya la katakan....

7 comments:

Rasp said...

pokok, rumput, lalang bertambah subur skarang kan sis...
hujan jer....hehehehehehe...

Selamat Menyambut Aidiladha...

cik dah faridah said...

mmg sakit mata kalu hari2 gini kan...mcm sy semua kena wat sendiri la...xde org amik upah tebas2 mesin2...
x blk kg ker?

SYANI said...

Rasp,
Tu yang sakit mata mandang..

SYANI said...

Cik dah,
Tak balik kg la kak.. raya sini je.

Kesuma Angsana said...

nak raya dah kan, selamat hari raya aidiladha ye

~aYu~ said...

betul tu.. mmg rimas tgk kalau camni kan..

Izan Ishak said...

teringat masa du umah sewa yg ada laman besar camni. tiap2 bln kuar duit utk mesin rumput... alahaiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...