Tuesday, March 22, 2011

ZAM ZAM ALA KAZAM

Sape nengok citer Laksamana Do Re Mi malam tadi?
Daripada trilogi DO RE MI ni citer ni tak berapa aku minat
tapi semalam layan jugak le lawak citer ni

Bangun pagi tadi tetiba cam terngiang2 lak lagu
masa naik tikar terbang tu
[ni sure gara2 lagu ni tengah syok dengar di telinga tapi mata aku dah nak terkatup]
tu yang terbawak2 sampai pagi hari...

Search kat youtube, sib baik ade.. LAYAN



miyo tokai no sora akete
kyokujitsu takaku kagayakeba
tenchi no seiki hatsuratsu to
kibo wa odoru oyamashima

kami 3 sahabat
nasib timbul tenggelam
susah hanya sekejap
senang pun tak lama....
[pastu sambung sendiri..hik!]

** Macam naik MSA [kata si RE]

2 comments:

Queen said...

yabang hapal lagu ni...agak2 nak dengar boleh suruh die nyanyi..hehehhehhe.....

rasp said...

alaaaa kat opis tak leh nak tgk video...
malam nie harus qada kat umah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...