Thursday, March 17, 2011

PENATNYA!!

Hari ni mengalih fail2 lama ke stor
dah le stor tu kat tingkat atas sekali
semput mak nak naik tangga 4 tingkat

Dah biasa kat opis lama turun naik lif walopun bangunan 4 tingkat
sekali kat tempat baru ni takde lif...
nak pulak angkut file2 yang berat tu.... pengsan!! (-__-)"!
[terbakar kalori aku 4 hari 4 malam]

6 comments:

kella said...

wah... betul betul.. sebulan ni fit la badan... :)

eMMe said...

ade lagi ek ofis yg tak de lif...
hati2 kak naik tangga tu, hehehe...

munna said...

wah!..lepas ni slim lah wei...

Norhafiza said...

mak ai...jenuh naik tangga..klo kakNo sure dah sakit pinggang huhu..tp lama2 ok kot kan syanie..

SYANI said...

Kella & Munna,
Takde mananya slim badan aku ni.. Nak gemuk senang, nak kurus payah giler..

SYANI said...

Kak No,
hari ni sakit2 peha saya sebablan naik tangga tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...