Friday, March 18, 2011

SAILORMOON KEMBALI

Untuk peminat-peminat citer Sailormoon
AMBIL PERHATIAN!!!!!!!
kartun ni akan ke udara semula di NTV7
hari Sabtu jam 10.00 pagi
Lama giler citer ni... dari zaman aku kat UUM dulu [tahun 2000]
Tetiba aku teringat kat member matrik aku:
ZAM --> pengumpul setia komik Sailormoon

dan juga room mate aku:
AYU --> penunggu setia bilik TV sebab nak tengok citer ni

Untuk refresh memory, layan dulu intro citer ni



**DENGAN KUASA BULAN AKAN MENGHUKUMMU!

**Pakwe si Sailormoon tu hensem tau [kartun pun aku boleh kata hensem???]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...