Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 7, 2011

Fashion Disaster

Anak2 aku kadang2 terlebih pulak daya kreativiti depa
Korang tengok la apa depa buat masa aku tengah lipat kain
Kreatip ke tak kreatip anak2 berfesyen??
Yaya la yang start ni.. Mangsa fesyen sungguh sampaikan penyepit baju jadi penyepit rambut.

Si Adib pun jadi mangsa fesyen si kakak. Adib pun terpaksa pasrah bila kakak jadi hair stylist tak rasmi dia..

4 comments:

atty's said...

kakak ada bakat jadik fesyen designer tuh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

adik, mangsa keadaan kakak :) mcm aku kecil2 dulu, selalu buli adik aku..hehehe

Eye_nee said...

Adib mcm senyum dlm paksa jer....hehehe

rATu kEBaYA said...

comei.. cantik fesyen tu.. hehehe