Monday, March 21, 2011

YAYA'S HAIR DAY

Semenjak dua menjak ni Yaya asyik nak berdandan je
dulu dia cukup tak suka kalau orang ikat rambut dia
kalau ikat pun ade la 5 minit pastu habis dia cabut getah/sepit rambut dia

Semalam dia kata dia nak buat rambut kerinting
adoyai... ko ni dah tuhan bagi rambut lurus, nak kerinting pulak
Last2 aku cakap,
     meh mama dandan pastu nanti bila Aleeya buka, baru le jadi kerinting
dia pun ok jer...
Ini le hasil kerjaan aku..

posing gedik sikit...

Dek kerana nak rambut kerinting, sanggup dia tak buka dandan tu sampai petang
bila rambut dah jadi ketak2 suka sangat la
sampaikan nak mandi petang pun dia tak kasi aku basahkan rambut dia
[gambar Yaya berambut ketak lupa nak snap]

2 comments:

rasp said...

sesungguhnya manis tul ur doter nie sis...

SYANI said...

Thank you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...