Sunday, March 13, 2011

ANAK MENINGGALKAN EMAK

Hari ni Yaya ikut Opah & family Mak Long dia pi Cameron Highland
Deme mengajak kitaorang sekali tapi apa nak buat
aku pun baru keje so takkan nak cuti lak kan?
Pastu hubby pun takleh  nak cuti gak
so terpaksa rela melepaskan Yaya ikut depa
[sebab selama ni dia duk dengan Opah dia bila kitaorang pegi keje]
so kalau Opah pi jalan, dia nak duk dengan sapa lak kan kalau kitaorang gi keje
Nak duduk dengan babysitter, dia tak mau, so dia pun rela membontot opahnya..

** Going to miss her for these 2 days... 
 Have a great time dear!

2 comments:

eMMe said...

syani, syok nye gi Cameron, huhuuu...sunuk la anak syani gi jenjalan, tapi tanpa Mama 2 hari, tak jadi masalahkan, elok dok dgn opah dia okey la tu....kirim ape kat Yaya? hehehehe...

SYANI said...

Emme, saya kirim dried stoberi je kat Yaya. Hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...