Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 7, 2011

Terjebak Tengok Kamen Riders

Semenjak dua menjak ni Adib suka sangat tengok citer lawan2 yang jadi-jadian tu
Kejap2 Ultraman la, Armor Hero la, Masked Rider la
Semalam tah cemana dia terbuka la pulak citer Kamen Riders kat TV3



Disebabkan dia dah memekak nak tengok citer tu aku pun tukar je la channel
Masa tu aku tengah gosok baju so takde la heran sangat citer apa kat TV
Sambil gosok baju tu jeling2 jugak le citer Kamen Riders tu
Dalam hati "apa la punya citer, apa yang bestnya tak tahu le"
[padahal aku masa kecik2 dulu pun suka gak citer2 cenggitu]

Tetiba muncul seorang yang memang aku kenali.....
OMG!!!!!!!!!!!!!!

MARK DACASCOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aimisyu la...

Dari jeling2 TV terus aku tekun nengok citer tu
bukan nak tengok Kamen Rider tu bagai, cuma nak tengok MD je
Jangan tanya apa jalan ceritanya cerita tu, memang aku tak ambik pot pun
yang aku tau,  hensemnya Mark Dacascos...

** Minggu depan nak tengok lagi citer ni..

5 comments:

Mimie said...

saya pun layan citer katun..
especially citer encik span kaler kuning empat segi tu.. :-) masih ada jiwa kanak-kanak dalam diriku

deAnza-wAnda said...

seriuss dah lame x tgk citer nih...

rubi @ cawan2 said...

ekceli, mana kenal encik MD tu?
(familiar tapi tak hengat..)

SYANI said...

Sekali sekala layan kartun memang best.

SYANI said...

Rubi,
Kenal MD masa tengok citer ONLY THE STRONG. Suka tengok dia lawan guna skil Capoera.