Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 11, 2011

SABUN AQURA

Assalamualaikum:))

Semalam ade member opis aku suh aku try sabun ni. Actually aku dah lama pernah tengok sabun ni tapi tak le  berminat nak try. Tapi lepas member aku kasi kat aku semalam, aku ambil juga la.[Nak promot tapi cam paksa la pulak]. Nak jaga hati member punya pasal tak kisah le. Sib baik la 10 hinggit. Kalau 100 hinggit memang tolak awal2.

Katanya sabun ni boleh tahan mengantuk. Ye ke?? Ada sesape pernah try tak sabun ni? Selain untuk tahan mengantuk katanya elok juga untuk kulit sebab ada  pelindung UV. Sabun ni jugak boleh hilangkan parut2..[ok gak tu kan sebab parut ciken pox itu hari pun ada yang tak hilang lagi]. Pendek kata sabun ni boleh pakai satu badan la. All in one gitu.

Kalau sesape pernah try, boleh la share dengan aku testimoni korang tu. Ce citer... ce citer...

** Aku tak try lagi, malam ni aku cuba [kot??]

2 comments:

Unknown said...

cer try cer try nnt leh bg tau elok ke idak, heheheh :)
ENCIK SOTONG YANG SEGAK

mr icham said...

masa awal2 dulu, sampai masuk MHI la...pastu kawan aku yang buat MLM menda alah nie,rajin la jugak pi promote kat driver-driver bas kat Terminal Penang tue...promosi dalam paksaan, sebijik seploh hengget...tapi aku kata la,ALLAH kasik kita letih dan mengantuk, ubatnya ialah TIDO...nak tahan2 buat ape...mata segar kononnya, tapi kalau badan penat, accident jadi jugak...entah...last aku jumpa kawan aku pun dah lama...tatau ape kesudahnye...tapi ada jer member office yang cuba masa jalan jauh, dia kata AKU KALAH MENGANTUK, TETAP KENA TIDO JUGAK LA JAWABNYA... SABUN TUE TAKDE KASIK KESAN PUN...ha ha ha...entah...aku tak pernah cube...