Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 16, 2010

Berhati-hati Di Stesen Minyak

Bebaru ni kecoh juga pasal kemalangan yang berlaku di stesen minyak di Taman Midah kan?? Tapi entry ni bukan le nak mengulas tentang kemalangan tersebut. Tapi aku nak bagitau supaya kita semua berhati2 di mana sahaja kita berada... [Apa kaitan dengan entry ni pun aku tak tahu...]. Malang kan tidak berbau???

Bebaru ni ade satu lagi kes yang melibatkan stesen minyak juga [esp PETRONAS]. So beware le semua supaya terselamat dari niat jahat orang2 disekeliling. Zaman sekarang ni ramai orang jahat dari yang baik. 

Aku jumpa letter ni kat fesbuk so nak share dengan kengkawanku semua...

Dari email yang aku terima, kat gift tu akan ade signal & signal itu akan bagitau lokasi korang. Bila depa tau lokasi korang kat mana senang la depa nak pi samun hangpa. Kalau hangpa letak kat rumah, alamatnya depa pi rompak la rumah hangpa.

Jadi, sekiranya korang menerima apa2 gift dari orang2 yang tidak dikenali, sila jangan ambil, tapi kalau ambil juga buang sahaja di tong sampah di kawasan lain. Cam aku, campak je le kat hutan2 @ gaung2 kat Ulu Yam tu on the way balik rumah..hahaha... Ye kawan2 sebar2kan le berita ini... 
BERINGAT SEBELUM KENA!!!

7 comments:

BabyIntan said...

Thanks Syani for sharing this info! Bahaya merata-rata dah skrg nie :(

Unknown said...

salam syani..tq yer 4 the info..sya pun baru tau ttg syndicate ni..bahaya lah skrg...kdg2 nak kuar umah dgn anak2 tanpa suami sya kene fikir lbh 10x...

Me said...

ermm... sgt bahaya.. tq syanie..

aminatulmimi ismail said...

cek mcm besa dgq taman midah ni. tapi cek lupa. tolong refresh sat!

Lucy S. said...

thanks for sharing :)

eynda said...

Thanks for sharing :-)

SYANI said...

Mulai sekarang semua kena ambil langkah proaktif ye... Berhati2 di mana2 saja anda berada!