Tuesday, April 20, 2010

Beromen tak kira tempat

Tengah en somi basuh pinggan malam tadi, maka dengan tak sengajanya telah melihat satu perkara yang memalukan yang dengan tak malunya telah dilakukan oleh cicak2 di rumah aku... Dengan pantas gi ambik kamera nak snap gambo aksi lucah deme....

Siap panggil aku lagi suh tengok. Ingakan apa hal, rupanya suh tengok cicak beromen kat tingkap dapo.. Ade ke???


Mintak maaf ye.. gambo sensored kena la blur-blur kan?? Kang jatuh lak kemaluan cicak tu..Hahaha...
[Ekceli disebabkan kamera henpon yang hazab tuh!!!.. maklum la kamera digital nan hado!!!]

Okeh... dah..dah.. gi buat keje.. Tak baik tau tengok orang/binatang beromen. Nanti benak! [Sat lagi binatang yang beranak kita lak yang benak...]
Syoh! Syoh!

4 comments:

LYaFRINA said...

heheheh..alamak!!!!
cicakman...cicakgirl..jgn gelojoh sgt.. p masuk bilik dulu.. kan dah tsebar aksi2 ni kat internet!!

AISYAH HANI said...

LyafRINA...
Bilik cicak tu kat tingkap tu le gamaknya... tak perasan lak bilik dia transparent..

Me said...

syanie.. sgt sensored n3 kali nie hahahhahaha

AISYAH HANI said...

Sekali sekala berentry lucah ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...