Saturday, April 24, 2010

PERANG!!!! BN vs PKR

Tajuk entry yang sungguh berbaur politik... Haahahah!

Walaupun tajuk berunsur politikus tapi aku tak koser nak citer pasal politik. Sekadar nak menunjukkan kemeriahan perang poster di Hulu Selangor yang terchenta ni...

Menjelang pilihanraya esok... semakin sengit perang poster & kempen memancing undi. Peh.. sana sini kempen & poster Pakcik Kamal & Tuk Zaid tu.. Ade satu tempat tu gambo besar Nik Aziz pun ade [ape ke kaitannya??]

Ni gambo2 yang aku snap kat Ulu Yam... Dah le tu jem sepanjang jalan siap dengan polis buat pemeriksaan lagi. Macam nak masuk kawasan darurat lak rasanya..

-jem sebelum pemeriksaan polis-

Kalau ikutkan perang poster & bendera korang rasa sape menang???
For sure lah BN sebab bajet depa banyak. Poster/banner/bendera PKR memang sikit tu yang tak banyak dalam gambar2 aku ni.

Gara2 banyak letak gambo bendera BN ade yang cakap aku ni orang BN la pulak... Allllo... aku tak sokong mana2 pun.. BN tidak PKR pun tidak.[lagi satu aku tak mengundi pun...] Hohoho.. Mesia terpaksa la simpan rakyat macam aku ni. Cuma aku berdoa semoga pihak yang terbaik akan menang.. tu jer...

"SALAM SATU MALAYSIA"

Ni ade satu benda kelako kat fb aku:
[kelako la Yong!!.. wakakaka]

2 comments:

eynda said...

suka la nama 1 malaysia tu hehe...

lily lotus said...

hihi..macam2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...